Το πτυχίο Marketing and Digital Communications του EUC παρέχει στους φοιτητές τις γνώσεις και τις τεχνικές δεξιότητες που απαιτούνται σήμερα από τους οργανισμούς, ώστε να καθίστανται ανταγωνίσιμοι σε μια ψηφιοποιημένη παγκόσμια οικονομία. Το πτυχίο του EUC στοχεύει στη δημιουργία επαγγελματιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο με τον ειδικό σχεδιασμό των μαθημάτων όσο και με τον εμπλουτισμό τους με δραστηριότητες πρακτικής εμπειρίας. Οι φοιτητές εκπαιδεύονται σε σύγχρονες πρακτικές στους βασικούς τομείς του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της στρατηγικής των ψηφιακών και κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, εξασφαλίζοντας τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την ραγδαίως-αναπτυσσόμενη και δυναμική βιομηχανία του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα επικεντρώνεται σε πρακτικές ασκήσεις και πραγματικές εφαρμογές, οι οποίες προάγουν την ομαδική εργασία και ενισχύουν τις επικοινωνιακές και αναλυτικές δεξιότητες. Οι φοιτητές μας συμμετέχουν σε προγράμματα πρακτικής άσκησης κατά τη διάρκεια των σπουδών τους για να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία. Σήμερα, οι απόφοιτοι του κλάδου αποτελούν την πρώτη επιλογή των εργοδοτών στην Κύπρο και το εξωτερικό.
Χαρακτηριστικά προγράμματος
Τομείς Εργοδότησης Αποφοίτων:
- Διαφήμιση
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός Μέσων
- Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων Ενημέρωσης
- Δημόσιες Σχέσεις
- Σύμβουλοι Επικοινωνίας
Σπουδές στο Εξωτερικό (Πρόγραμμα Erasmus+ η Ανταλλαγή Φοιτητών)
Οι φοιτητές της Διοίκησης Επιχειρήσεων έχουν την δυνατότητα παρακολούθησης μαθήματων σε κορυφαία πανεπιστήμια της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του προγράμματος Erasmus+. Το Γραφείο Erasmus του EUC στηρίζει την όλη διαδικασία για να μπορούν οι φοιτητές να παρακολουθήσουν μαθήματα για ένα η δυο τετράμηνα σε συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο της ΕΕ. Το Εθνικό Γραφείο Erasmus στην Κύπρο χρηματοδοτεί τα έξοδα μεταφοράς και διαβίωσης.
PEAK
Οι φοιτητές της Διοίκησης Επιχειρήσεων εισάγονται από τα πρώτα χρόνια των σπουδών τους στον κόσμο των start ups και των spin-offs συμμετέχοντας στο Ετήσιο Entrepreneurship Boot camp που οργανώνεται από το EUC-PEAK (Performance Enterprise Accelerator and Knowledge Innovation Center). Το EUC-PEAK είναι ένα ερευνητικό κέντρο και αποσκοπεί στην υποστήριξη και επιτάχυνση των προσπαθειών της επιχειρηματικότητας, της επιχειρηματικής καινοτομίας και της μεταφοράς γνώσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Degree Requirements | ECTS |
General Education Requirements | 30 |
Business Core Requirements | 102 |
Major Requirements | 78 |
Major Electives | 12 |
Free Electives | 18 |
Total Requirements | 240 |
General Education Requirements | 30 ECTS | |
English and Communication | 18 | |
Code | Course Title | ECTS |
COM215 | Public Speaking and Human Communication | 6 |
ENB220 | Writing for Business Studies* | 6 |
ENB230 | Business Communication in English | 6 |
Humanities & Social Sciences 2 | 12 | |
Code | Course Title | ECTS |
N/A | Psychology, Sociology Languages** | 12 |
Business Core Requirements | 102 ECTS | |
Code | Course Title | ECTS |
BUS100 | Introduction to Business | 6 |
BUS210 | Numerical Methods and Applications in Business | 6 |
BUS220 | Innovation and Entrepreneurship | 6 |
BUS230 | Computer Applications for Business | 6 |
BUS400 | Strategic Management | 6 |
BUS405 | Undergraduate Thesis | 12 |
MAR100 | Introduction to Marketing | 6 |
MGT100 | Principles of Management | 6 |
MGT150 | Organizational Behavior | 6 |
AEF110 | Introduction to Financial Accounting | 6 |
AEF125 | Introduction to Managerial Accounting | 6 |
AEF100 | Principles of Microeconomics | 6 |
AEF115 | Principles of Macroeconomics | 6 |
AEF135 | Essentials of Financial Analysis | 6 |
AEF320 | Corporate and Business Law I | 6 |
AEF105 | Business Statistics | 6 |
Major Requirements | 78 ECTS | |
Code | Course Title | ECTS |
MAR110 | Social Media & Marketing Communications | 6 |
MAR130 | Advertising and Sales Promotion | 6 |
MAR200 | Marketing Research | 6 |
MAR220 | Emerging Issues in International Marketing | 6 |
MAR230 | Consumer Behaviour | 6 |
MAR225 | Professional Selling | 6 |
MAR330 | Direct Marketing | 6 |
MAR335 | Digital Marketing | 6 |
MAR360 | Public Relations Management and Practice | 6 |
MAR450 | Integrated Marketing Communications Strategy | 6 |
MAR410 | Digital Communications Strategy | 6 |
MAR415 | Customer Engagement | 6 |
MAR420 | Simulation in Digital Marketing | 6 |
Major Electives | 12 ECTS | |
Students must choose 2 Electives from the below: | ||
Code | Course Title | ECTS |
MAR350 | The Art of Persuasion | 6 |
MAR355 | Brand Management | 6 |
MAR430 | Internship in Marketing Communications | 6 |
MAR435 | Contemporary Advertising Practice | 6 |
MAR440 | Marketing of Services | 6 |
Free Electives | 18 ECTS |