Πολιτική Ενοποιημένου Σύστηματος Διαχείρισης Μη Τυποποιημένης Εκπαίδευσης (ΕΣΔΜΤΕ)

Το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης FUTURE VOICE (Κε.Δι.Βι.Μ FUTURE VOICE) έχει ως αντικείμενο δραστηριότητας την παροχή Υπηρεσιών Επαγγελματικής Κατάρτισης, Συμβουλευτικής & Τηλε-κατάρτισης. 

Βασική δέσμευση του ΚΔΒΜ αποτελεί η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων των καταρτιζόμενων του. Επιπρόσθετα το ΚΔΒΜ δεσμεύεται:

  • Να διενεργεί συνεχείς έρευνες αγοράς ώστε να εντοπίζει προγράμματα τα οποία είναι σε θέση να αναλάβει να υλοποιήσει.
  • Να παρέχει υπηρεσίες που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις των καταρτιζόμενων,
  • Να εφαρμόζει πλήρως τις νομικές και κανονιστικές διατάξεις που διέπουν τη λειτουργία του και τον τρόπο που παρέχει τις υπηρεσίες του και υλοποιεί τα έργα.
  • Να απασχολεί προσωπικό με βάση την εμπειρία, δεξιότητα, εκπαίδευση, κατάρτιση και εργατικότητα.
  • Να παρακολουθεί συστηματικά και να τηρεί σε υψηλό επίπεδο το βαθμό ικανοποίησης των καταρτιζόμενων του.
  • Να υλοποιεί τους Στόχους που θέτει.

Η Διοίκηση διασφαλίζει την επίτευξη των ανωτέρω δεσμεύσεων μέσω :

  • της εφαρμογής Ενοποιημένου Σύστηματος Διαχείρισης Μη Τυποποιημένης Εκπαίδευσης (ΕΣΔΜΤΕ) σε πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των Διεθνών Προτύπων ISO 21001:2018 & ISO 29993:2017 καθώς και της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του μέσω περιοδικών ελέγχων, ανασκοπήσεων και ανάλυσης της σχετικής διακινδύνευσης,
  • της συνεχούς κατάρτισης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης των στελεχών του ώστε να προάγουν τους σκοπούς του ΚΔΒΜ σε κάθε τους δραστηριότητα,
  • την παροχή επαρκών πόρων για την υλοποίηση του ΣΔΠ, 
  • την καθιέρωση ποιοτικών Στόχων, η υλοποίηση των οποίων ανασκοπείται και αξιολογείται ώστε να εξαλείφονται ή να μειώνονται οι αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών του.

 

Η  διαρκής προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των Υπηρεσιών και του ΕΣΔΜΤΕ,  αποτελεί κύριο μέλημα του ΚΔΒΜ και φιλοσοφία κάθε στελέχους του

Άρτα, 01.09.2023                         

  ο Εκπρόσωπος του ΚΔΒΜ